HTML

Gondolkorzó

Teljesen vegyes benyomások halmaza, cikkek és anyagok.

Friss topikok

  • Virágh Zsolt: Szia Vilcsi! Igazából nem nagyon tudok hozzászólni az itt leírtakhoz valószínű túl egyszerű vagyok... (2008.11.06. 13:16) Apa kezdődik...
  • Krisztina: Szia, Nagyon tetszett, olyan mint egy prózába írt vers! HAJRÁ! (2008.06.26. 15:23) Szavak
  • Vilcsi: Egyébirént megsúgom, hogy ez az iromány sokkal inkább személyekről szól, mint csupán helyekről és ... (2008.06.08. 22:07) Zugaim és én

2008.10.28. 10:04 Bella Violetta

Apa kezdődik...

 

Figyelj, készülök!
 Kezdem! Kezdem… elkezdtem… és már benne is vagyok - nyakig. Mire feleszmélek, már kifelé is tartok belőle. Nehéz lesz ettől az élethelyzettől is búcsúzni. De mind1, nem figyelek rá, úgyis jön más, jön a következő.
Közben évek évültek el, nyíltak és hervadtak újak. Közben felnőttem.
Adott, majd letört belőlem az idő sok-sok álmot, fantáziákat, adott mellém sok társat, majd időleges kísérővé degradálva sodorta el őket.
Kíváncsi vagyok, mi marad.
Fog-e arany maradni a szitám alján, vagy csak lassan, nehézkesen lefolyik a homok, a sár, a salak. Lesz-e majd kapcsolat, siker, értelem, amit magaménak mondhatok, amire elvándorlásom előtt mosolyogva gondolhatok vissza.
Vajon van értelme ennek a sok felkészülésnek az életre, vagy ezzel is csak telik?
 
De azért: „Apa – figyelj – kezdődik!” Kezdődik az életem. Belépek az időbe, térbe, történelembe. Születek, tanulok, dolgozok és reménykedem, hogy hagyok valamit - tant, munkát, életet magam után. De lehet, hogy nem fogok. Lehet, csak kimúlik alólam ez a földi világ, s én megyek tovább oda, ahol majd puszta valóságomban is gazdag leszek.
 
De most még csak szitálok. Feszülten figyelek. Sokan vagyunk így. S majd egyszer továbbadjuk – ha lesz kinek- sáros, de edzett, kvarc által fényesre csiszolt szitánkat.

1 komment

Címkék: gondolítikum


A bejegyzés trackback címe:

https://gondolkorzo.blog.hu/api/trackback/id/tr76735877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virágh Zsolt 2008.11.06. 13:16:48

Szia Vilcsi! Igazából nem nagyon tudok hozzászólni az itt leírtakhoz valószínű túl egyszerű vagyok az ilyen témákban. De tetszenek:)
Igazából tudatni akartam, hogy egy újabb (régi) ismerőssel gazdagodott az olvasó táborod!
süti beállítások módosítása